REPREZENTANT

Reprezentant vanzari parfumuri originale - BMB Collection


1. Inscrieri repezentanti:

1.1 Direct pe site completand formularul de inscriere.

1.2 După înrgesitrare poţi comanda catalogul gratuit; (click pe butonul din partea stângă "Comandă catalogul gratuit")

1.3 Imediat ce te-ai alăturat echipei BmB Collection, poţi înscrie noi reprezentanţi, beneficiind astfel, de comisioane din vânzările acestora;

1.4 La prima comandă plasată reprezentanţii vor mai beneficia gratuit de 3 cataloage;

2 . Niveluri de discount ( castig ) si comisioane :

2.1 Definiţii :

Discount-ul – reprezintă partea de câştig care se cuvine fiecărui reprezentant şi se calculează în procente, în funcţie de valoarea comenzii (vezi tabelul de mai jos).

Comision-ul – reprezintă partea de câştig care se cuvine fiecărui reprezentant şi se calculează în procent fix asupra valorii comenzilor reprezentanţilor înscrişi de acesta;

2.2 Discount-urile se acordă fiecărui reprezentant pe baza valorii totale a comenzii, la preţ de catalog, după cum urmează :
Valoare comandă

Discount + Bonus plată la livrare
0 RON – 499 RON -   11 % + 5 %

500 RON – 999 RON -  14 % + 5 %

1000 RON – 1899 RON -  16 % + 5 %
PESTE 1900 RON-   19% + 5 %


2.3 Primeşti în plus comision 5 % din valoarea comenzii reprezentantului sau reprezentanţilor înscrişi de tine iar acesta se încasează după cum urmează:

În contul tu de reprezentant, în meniul “Contul meu” – “Banii mei”, îţi poţi verifica banii pe care trebuie să-i încasezi;

Fiecare reprezentant are posibilitatea ca după 20 zile, a fiecărei luni, să-şi încaseze banii în funcţie de opţiunea acestuia: transfer bancar sau cash, valoarea minimă solicitată fiind de 50 RON;

Atentie!!! Pentru a beneficia de comisioanele reprezentantilor inscrisi de tine, acestia trebuie să achite factura la timp iar dacă se depăşeşte termenul scadent cu 5 zile (fară ca acestia sa anunţe) nu veţi mai benificia de comisionul aferent comenzii neachitate la timp.

3 PLASAREA COMENZII :
3.1 Pe site-ul BmB Collection va fi afişată în permanenţă data exactă până la care se finalizează o campanile de comenzi;
3.2 În acest interval de timp (pâna ce se încheie o campanie de comenzi) reprezentanţii pot adauga sau scoate produsele din coşul de cumparături, finalizând comanda în momentul în care consideră ca este cea finală;

3.3 B.M.B Collection îşi rezervă dreptul de a refuza comenzile solicitate de reprezentant, dacă una din comenzile anterioare nu a fost plătită integral.

4. Plata facturii BmB Collection :

4.1 Plata facturii se face în termen de 18 zile de la data primirii produselor;

4.2 Plata se face cash sau prin transfer bancar în contul: RO78BTRL04101202L77683XX deschis la BANCA TRANSILVANIA; beneficiar B.M.B Trading Srl CUI RO24679163.

4.3 În momentul în care faceţi plata nu uitaţi să precizaţi pe ordinul de plată Nr facturii pe care o plătiţi şi data când a fost emisă.

4.4 Plata facturii se va face de către Reprezentant la birourile Băncii Transilvania sau la o altă bancă.

4.5 Puteţi plăti şi cash: dacă următoarea comandă pe care o plasaţi nu depaşeşte 18 zile (termenul de scadenţă al facturii curente) puteţi face plata cash în momentul în care vă este livrată comanda nouă.

4.6 Dacă se depăşeşte termenul de plată se vor calcula penalitaţi de 0.1 % pe zi si se vor deduce din comisioane şi discount-uri.

4.7 Dacă un reprezentant nu işi achită factura la timp şi depăşeşte cu 5 zile termenul scadent al facturii atunci vor fi afectate atât comisioanele acestuia cât si a reprezentantului care l-a înscris;

4.8 Dacă plata facturii nu se efectueaza nici după 30 de zile de la data scadenţei atunci se va recurge la recuperarea creanţei de către societatea de recuperare în numele şi pentru societatea B.M.B Trading Srl, în virtutea contractului pe care il avem cu aceasta.

Repezentanţii au posibilitatea să amâne plata facturii, dacă din diferite motive nu pot efectua plata la timp. Vor anunta oficial apelând unul din numerele noastre de telefon sau trimiţând un mail pe adresa office@bmbtrading.ro .Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , astfel, se va cădea de comun accord la o dată cand se va face plata facturii, fără ca reprezentantul să aiba de suferit in ceea ce priveste comisioanele şi discount-urile. Se prelungeşte perioada de graţie.


5. Garanţia produselor şi condiţii de returnare :

5.1 BmB Collection este răspunzător pentru originalitatea produselor şi calitatea acestora atât în faţa reprezentanţilor cât şi a clienţilor acestora;

5.2 În cazul în care un client are dubii legate de calitatea şi originalitatea produsului comandat reprezentantul are obligaţia de a contacta in cel mai scurt timp echipa BmB, pentru a verifica produsul respectiv.

5.3 Toate produsele sunt livrate cu factură fiscală si un certificat care atestă originalitatea produselor.

5.4 Reprezentanţii au posibilitatea să returneze produsele dacă o persoană nu mai doreşte produsul comandat şi comanda a fost deja plasată. Acesta trebuie să înapoieze produsul în ambalajul original, nedesfacut, în maxim 7 zile de la data primirii produsului ( taxele de transport vor fi suportate de reprezentant ).


Atenţie!!!! Produsele BmB Collection sunt codificate, fiecare produs care este distribuit reprezentantului conţine un cod de produs care atestă originalitatea produsului dar si “identitatea acestuia”. Dacă produsul returnat de reprezentant nu este cel autentic atunci acesta işi va pierde calitatea de reprezentant (dacă produsul returnat este contrafacut atunci echipa BmB are obligaţia de a nunţa organele competente).


6. Termeni şi condiţii concurs :

6.1 Bmb Collection oferă posibilitatea tuturor reprezentanţilor de a câstiga una din cele trei maşini Peugeot 107 sau un NoteBook Dell;

6.2 In momentul în care un reprezentant acumulează cele 1000 de puncte intră automat in posesia maşinii;(detalii despre cum se acumulează punctele le gaseşti meniul “Concurs”)

6.3 Câştigatorul maşinii are obligaţia de a păstra sigla BmB Collection, pusă la dispozitie de compania noastră, timp de 12 luni de la primirea premiului;

6.4 Nu există un termen limită în care un reprezentant trebuie să acumuleze cele 1000 de puncte, astfel, primul care acumulează punctajul este fericitul câstigător;
6.5 Punctele se validează doar dacă factura este platită in termen; dacă întârzierea plaţii este mai mare de 30 de zile de la data scadenţei atunci reprezentantul va pierde toate punctele acumulate până la momentul respectiv;
6.6 Codiţia pentru a castiga un NoteBook Dell este sa înscrii minim 10 reprezentanţi. Din momentul în care ai reusit să înregistrez 10 reprezentanţi aceştia în urmatoarele 3 luni trebuie să comande minim 10 produse fiecare pentru a intra în posesia premiului;

6.7 Vor fi luate în calcul doar produsele ce au valoare mai mare de 130 de Ron; (peste 95 % din produse au o valoare mai mare de 130 de Ron)
În acest interval de timp (3 luni) poţi înscrie noi reprezentanţi, astfel, după expirarea termenului de 3 luni se vor lua in calcul primii 10 reprezentanţi care au comandat minim 10 produse fiecare;